Monica woensdag verrast met een lintje!

Den Helder – Een koninklijke onderscheiding vandaag voor onze Monica! Met een smoes dat Paul woensdag opnieuw in het zonnetje zou worden gezet omdat zijn lintje in Corona tijd niet feestelijk gevierd kon worden werd Monica naar de Stadshal gelokt.

Met open ogen trapte ze er in, en het mooie was, ze zat Paul nog even achter de vodden dat hij zich netjes aankleedde. Groot was dan ook haar verrassing toen zij naar het podium werd geroepen en door de burgemeester een lintje kreeg opgespeld!

De officiële verklaring bij het lintje:
Monica Blankenzee-van de Wijngaard (67) is sinds 2006 vrijwilliger bij Stichting Jeugd, Sport en Ontspanning. Zij organiseert bingoavonden. Deze kennen altijd een grote groep deelnemers, waaronder veel ouderen en alleenstaanden. Zij beheert de materialen en verzorgt tijdens de marathonbingo’s ook de maaltijden.

Daarnaast draagt zij zorg voor de schoonmaak van onder andere de bar en de keuken en verzorgt zij de was. Sinds 2020 is zij tevens pr-medewerker en onderhoudt zij het contact met de deelnemers van de bingoavonden.

Natuurlijk werd er woensdagavond een feestje georganiseerd in ons verenigingsgebouw “De Jutter”. Vele familie en vrienden kwamen haar feliciteren!