De Jutter in winterslaap

Ook wij hebben te maken met de Corona perikelen. De Jutter als gebouw zijnde is dan ook in een soort van winterslaap beland. De koelkasten en vriezers zijn uit en de kachel staat laag. Dit zal zeker tot 12 april duren maar we houden rekening met een langere periode.

Onze huurders zijn natuurlijk ook de klos. Ze kunnen geen gebruik maken van ons gebouw. Het bestuur heeft er voor gekozen om de verenigingen in overleg te compenseren voor de huurgelden. We kunnen dit als stichting nog doen vanuit onze reserves en willen natuurlijk niet dat clubs of verenigingen in de problemen komen.

Tijdens de winterslaap zal de Jutter af en toe even wakker gekieteld worden door medewerkers die kleine onderhoudswerkzaamheden zullen doen.  Er moet nog het nodige geschilderd worden.

Mochten er verandering komen in de situatie zullen we dat hier op de website en op onze Facebookpagina melden.

Voordat we weer open gaan zal het gebouw eerst een grote schoonmaak krijgen en zal al het vaatwerk door de machine gehaald worden.