Showboat druk met voorstelling Cats!

Al heel wat jaren is Musical Vereniging Showboat te gast in ons verenigingsgebouw en ze zijn druk!_DHF6715 res

Op 2 en 3 oktober gaan zij “Cats de Musical” opvoeren, en als Helders gezelschap zelfs al eerste in de nieuwe schouwburg op Willemsoord.

_DHF6731 res

U wordt meegenomen naar een vuilnisbelt waar de jubikelkatten wonen. Het is de avond waar een van de jubikelkatten door de jubikelleider, Oom Deuteromium, naar de ionosfeer wordt gestuurd om een nieuw leven te krijgen. De katten moeten hiervoor eerst naar het jubikelbal. Na het jubikelbal heeft Oom Deuteromium zijn keuze gemaakt, maar voor hij zijn keuze laat horen wordt hij ontvoerd door de beruchte Van Zonderen. Zal hij worden bevrijd? Welke kat wordt uitverkoren voor een nieuw leven?

Kaarten reserveren? Dat kan hier!

_DHF6721 res